Wie is de frontline & back office hero?

Deze medewerkers fungeren als het boegbeeld van een organisatie. Ze zijn dan ook het eerste aanspreekpunt zowel intern als extern. Meestal werken ze aan hun (eigen) desk, maar af en toe werken ze ook op een andere werkplek: bijvoorbeeld in de vergaderzaal tijdens een klantenmeeting. Typisch voor dit profiel is de klantgerichtheid en het multitasken waarbij er vaak gelijksoortige en repetitieve taken uitgevoerd worden.

Gedrag

  • Zo snel mogelijk aan de eisen van klanten of medewerkers voldoen
  • Repetitieve taken
  • Efficiëntie- en doelgericht
  • Met meerdere documenten tegelijkertijd werken

Typische frustraties

  • Trage computers of tools
  • Slechte ergonomische opstelling
  • Achtergrondgeluiden tijdens calls
  • Onvermogen om bellers te zien

Wat frontline & back office heroes belangrijk vinden

Design | 40 %
Mobiliteit | 20 %
Performance | 50 %
Samenwerken | 70 %
Veiligheid & Privacy | 100 %

Wat frontline & back office heroes willen

  • Een schone en fijne desk
  • Snelle en betrouwbare systemen en apparaten om verzoeken te beantwoorden
  • Brengen veel uren door aan hun desk en willen dat op een ergonomisch verantwoorde manier doen
  • Kwalitatieve audio en video, goede verbinding
  • Snelle authenticatie, fysieke apparaatbeveiliging

Het toestel dat wij frontline & back office heroes voorstellen

HP EliteDesk 800

  • Ruimtebesparende toestellen voor medewerkers die altijd aan hun desk werken
  • Beschikbaar in verschillende formaten: Desktop Mini pc, Small Form Factor, Tower
  • Gemaakt met gerecycleerd ocean-bound plastic
  • Diepgaande bescherming met HP Wolf Security

HP ProDesk 600

  • Voor werknemers die bijzonder productief zijn en geen tijd willen verliezen
  • Beschikbaar in verschillende formaten: Desktop Mini pc, Small Form Factor, Microtower
  • Gemakkelijk uitbreidbaar
  • Diepgaande bescherming met HP Wolf Security

Bekijk ook­ … ­ ­ ­  Mobile trailblazer­ ­ ­ |­ ­ ­ Home & office navigator­ ­ ­ |­ ­ ­ Power user